Považujete se za AI-ready distributora? Jaké interní změny děláte?
Nejsme jen připraveni. Jsme v akci. Jsme AI aktivní. Naši kolegové pracují s nástroji AI od samého začátku, ale individuálně. Nastartovali jsme proto interní schůzky, kde svoje zkušenosti sdílíme, a na základě toho formulujeme strategické změny.
Jak z těchto interních změn budou moct těžit reselleři?
Jeden příklad za všechny je Eloquens AI. Jde o pokročilý nástroj pro automatizaci e-mailové komunikace, který využívá umělou inteligenci k efektivnímu zpracování e-mailů. Umožňuje firmám všech velikostí zvládat intenzivní e-mailovou komunikaci s vyšší efektivitou a nižšími náklady. My tento nástroj nejen distribuujeme našim partnerům, ale i sami využíváme.
Povrchní pozorovatel by mohl říct, že místo člověka teď odpovídá automat. Ale AI se mnohem lépe zorientuje v datových podkladech i aktualitách, které třeba na web nahrál váš kolega a vy o nich ještě nevíte. A před odesláním se samozřejmě můžete na e-mail ještě podívat a upravit ho.

Tento text původně vyšel v tištěném vydání magazínu Channeltrends z června 2025.
Další články si můžete přečíst na webu zde.
Magazín si můžete objednat i v elektronické podobě.
Vzděláváte své zaměstnance o AI?
Ano, vzděláváme se skupinově i individuálně a nejdůležitější je, že i své individuální objevy dokážeme sdílet v týmu. Prvky umělé inteligence obsahuje také náš vzdělávací produkt Company (Un)Hacked (CUH), který distribuujeme v České republice a na Slovensku.
Sledujte seriál Anketa Channeltrends o distribuci nebo obecnější seriál Zaostřeno, kde se ptáme odborníků z českého a slovenského trhu na trendy v oblasti nabídky, poptávky i příležitostí pro prodejní kanály, které rezonují v jejich produktovém segmentu.
CUH je klasický kyberbezpečnostní trénink, který ale probíhá inovativně ve virtuální realitě. Metodou obrácených rolí se účastník tréninku vžije do role hackera a útočí na vybrané klienty. AI mu v tom pomáhá, takže vlastně okrajově jde i o trénink umělé inteligence. Hlavním cílem ale je zvýšit obezřetnost před hackerskými útoky. A v době boomu AI samozřejmě jde o stále rafinovanější útoky, takže tato témata spolu úzce souvisejí.
Zdroj: Channeltrends
Channeltrends (dříve ChannelWorld), který je určený pro prodejce, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanálu IT a CE, si můžete objednat i jako klasický časopis. V tištěném speciálu vydávaném čtvrtletně najdete články, rozhovory, komentáře, analýzy, přehledy partnerských programů a řadu dalších informací pro resellery, VAR a další profesionály působící v oblasti prodejního kanálu a distribuce.
Jednotlivá čísla si můžete objednat i v digitální podobě.