Arrow je panevropským distributorem bezpečnostních řešení značky Centrify

15. 6. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © imtmphoto - Fotolia.com
Distributor do své nabídky zařadil kompletní portfolio řešení Centrify pro správu privilegovaného přístupu na bázi identit. Ta mimo jiné umožňují počítačům, aby byly schopny se samy proti kybernetickým hrozbám bránit.

Společnost Arrow oznámila, že uzavřela celoevropskou distribuční smlouvu s kyberbezpečností společností Centrify, která zahrnuje její kompletní portfolio řešení pro správu privilegovaného přístupu (PAM) na bázi identit.

Řešení dle distributora poskytují organizacím ochranu proti neoprávněným přístupům a zneužívání dat, neboť spravují povolení pro přístupy nejen osobám, ale ve zvýšené míře i počítačům, které jsou často rozmístěny v hybridních a multicloudových prostředích.

Bezpečnostní řešení Centrify uplatňují inovativní principy, které přesně reagují na aktuální bezpečnostní problémy, jimž musí organizace na cestě digitální transformace čelit,“ uvedl Alexis Brabant, viceprezident divize Arrow ECS pro obchod v regionu EMEA.

Díky obchodní spolupráci se společností Arrow teď budeme moci výrazně rozšířit rozsah i intenzitu našich distribučních strategií,“ dodal Chris Peterson, viceprezident společnosti Centrify pro celosvětovou distribuci a partnerství

Channeltrends letní speciál

Díky řešením Centrify pro privilegovaný přístup na bázi identit může jakákoli organizace optimalizovat a zabezpečit privilegovaný přístup, ať již je žadatelem o přístup osoba nebo stroj a ať se jedná o cloud nebo lokální infrastrukturu,“ upřesnil.

Zdroj: Arrow Electronics

Čtěte dále

Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT