Arrow podepsal distribuční smlouvu pro Slovensko se společností Oracle

11. 4. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © photon_photo - Fotolia.com
Oracle od spolupráce očekává podporu rostoucí sítě partnerů vzhledem ke zvyšujícímu se zájmu o jeho produkty a řešení na Slovensku.

Společnost Arrow Electronics, člen Oracle PartnerNetwork, oznámila, že podepsala distribuční smlouvu se společností Oracle. Smlouva, platná na Slovensku, zahrnuje portfolio řešení Oraclu, která pomáhají podnikům akcelerovat jejich digitální transformaci.

Oracle nabízí širokou škálu modelů nasazení IT včetně on-premise, veřejného a hybridního cloudu. Řešení Oracle pokrývají široké spektrum nasazování IT v podnicích a organizacích a zahrnují cloudová řešení, databáze, middleware, aplikace, integrované systémy, servery nebo úložné systémy.

Společnost Oracle je lídrem na IT trhu a pomáhá zákazníkům realizovat jejich digitální strategie a transformovat podnikání,“ řekl Boris Nevrlý, country manager jednotky Arrow pro oblast podnikových IT řešení v České republice a na Slovensku.

Cyber25

Arrow má s value-added distribucí řešení Oracle dlouhodobé zkušenosti a jsme velmi rádi, že můžeme tato řešení nyní nabídnout slovenským zákazníkům prostřednictvím svého distribučního kanálu,“ dodal.

Zdroj: Arrow Electronics

Čtěte dále

Eset se připojuje k Europolu v boji proti mezinárodní kyberkriminalitě
Eset se připojuje k Europolu v boji proti mezinárodní kyberkriminalitě
TD Synnex zpřístupní laboratoře Destination AI i partnerům z Česka
TD Synnex zpřístupní laboratoře Destination AI i partnerům z Česka
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Petr Vaněk (AT Computers)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Petr Vaněk (AT Computers)
Umělá inteligence urychluje a vylepšuje kyberútoky. Jak se bránit?
Umělá inteligence urychluje a vylepšuje kyberútoky. Jak se bránit?
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen