Aruba posunuje partnerskou strategii, chce nabízet vše jako službu

24. 9. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Výrobce se chce více soustředit na model „vše jako služba“, který podle něj lépe vyhovuje rychle se měnícím požadavkům podniků v rámci digitální transformace. Partneři budou moci nabízet řešení jak pod svojí značkou, tak pod značkou Aruba.

Společnost Aruba oznámila, že její budoucí partnerská strategie se plně zaměří na řízené služby a poskytování síťových řešení ve formátu „vše jako služba“ (everything-as-a-service, XaaS). Reaguje tak na rychlý posun v oblasti digitální transformace.

Aruba si rovněž klade za cíl rozvíjet spolupráci s partnery tím, že jim poskytne nové obchodní modely přizpůsobené měnícímu se tržnímu prostředí. Partneři se budou moci rozhodnout pro nabídku řešení pod svojí značkou, či pod značkou Aruba.

První možnost je určená pro ty partnery, kteří chtějí prodávat a dodávat zákazníkům svá vlastní síťová řešení, druhá jim zase umožní dodávat řešení na bázi jako služba podporované cloudově spravovanými sítěmi společnosti Aruba.

Nejnovější strategie Aruby pro malé a střední podniky se zaměřuje na podporu společností prostřednictvím cloudových a aplikačně spravovaných síťových řešení. Strategie je navržená tak, aby pomohla partnerům nastavit co nejvýdělečnější model a lépe se profilovat na trhu.

Cyber25

Vzhledem k měnícím se potřebám podniků podpořených digitální transformací se soustředíme na to, abychom našim partnerům mohli poskytovat rozsáhlou škálu programů pro dosažení lepších výsledků,“ uvedl channel director Aruby pro asijskopacifický region a Japonsko Anthony Smith.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách