Asbis CZ otevřel portfolio sítí včetně vlastní značky CNS

27. 11. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © Silvano Rebai - Fotolia.com
IT distributor Asbis CZ přinesl do své nabídky další významné rozšíření, jíž je otevření nové kategorie síťových produktů.

V nabídce společnosti Asbis CZ se nově kromě zavedených značek strukturované kabeláže a aktivních i pasivních prvků, jako je Ubiquity,  TP-Link, Tenda, Mikrotik, 2N či Zyxel, objeví také vlastní značka.

Na slovenském trhu již Asbis několik let dodává sortiment kabelážních systémů i pasivních komponent CNS, nyní je tato jeho značka dostupná také v ČR.

Distribuovat vlastní značku s sebou nese jedinečnou možnost dohlížet na kvalitu materiálu i zpracování, pořádat školení pro instalační firmy a zapůjčovat některé produkty. Protože ale chceme přinášet zejména nejlepší péči individuálně pro každého zákazníka, nabízíme zápůjčky vybraného zboží i jiných značek,“ uvedl v oznámení Petr Jandík, generální ředitel Asbis CZ.

Nabídku síťových produktů doplní také CSAT – výrobce držáků a odrušovačů pro ISP, RF Elements – slovenský výrobce antén, Grandstream – VoIP řešení komunikace pro firmy i jednotlivce značky, kamerové systémy Vivotek, záznamová řešení pro kamerové systémy IP Corder či datové rozvaděče Moeler.

Našim plánem je poskytovat kompletní řešení včetně garance kompatibility jednotlivých prvků zákazníkům, kteří je budou využívat, a nikoli fungovat pouze jako přeprodejce,“ dodal Petr Jandík.

Z oznámení tedy vyplývá, že český Asbis chce oslovit i segment poskytovatelů internetového připojení.

Podobně jako v případě rozšíření nabídky v oblasti serverových komponent, nebo periferií a spotřebního materiálu Asbis CZ využívá také napojení na sklad své slovenské sesterské firmy.

Channeltrends letní speciál

V případě značek Ubiquity, Tenda, MikroTik, 2N, Zyxel, IP Corder, Moeler, RF Elements a CSAT jde o autorizovanou distribuci, dodal Asbis pro ChannelWorld.

Zdroj: Asbis CZ, ChannelWorld

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta