AT Computers je distributorem sortimentu Eaton

14. 9. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Nabídka ATC se tak rozrostla o záložní zdroje, přepěťové ochrany, PDU či rozváděče značky Eaton.

Společnost AT Computers oznámila, že se stala oficiálním distributorem sortimentu značky Eaton, který zahrnuje záložní zdroje, přepěťové ochrany, PDU, rozváděče a příslušenství. Navazuje tak na již probíhající spolupráci.

Produkty značky Eaton jsou žádané jak pro svoji kvalitu a spolehlivost, tak i pro své zaměření pro SMB a enterprise zákazníky – máme je již připravené skladem. Na spolupráci s tímto výrobcem se opravdu moc těším“, uvedla Hana Šimíčková, produktová manažerka značky Eaton v ATC.

AT Computers vnímám jako stabilního obchodního partnera, se kterým díky rozsahu jeho působení dokážeme získat nové společné zákazníky a současně rozvíjet spolupráci se stávajícími zákazníky,“ doplnil Pavel Klaban, obchodní ředitel divize Power Quality CZ&SK Eaton Elektrotechnika.

Channeltrends letní speciál

Autorizace je platná od 1. 9. 2022 a vztahuje se na kompletní portfolio divize Power Quality značky Eaton Elektrotechnika na českém a slovenském trhu. Produkty této značky má u distributora na starosti již zmiňovaná Hana Šimíčková.

Zdroj: AT Computers

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen