AT Computers představilo další sadu nových funkcí ve svém e-shopu

6. 4. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: AT Computers
Druhá vlna změn v portálu distributora nabídne resellerům jednodušší práci s fakturami a dobropisy, nové možnosti filtrování produktů a agregované recenze, výsledky testů a často kladené dotazy u vybraných produktů.

Společnost AT Computers pokračuje ve vylepšování svého e-shopu BusinessLink. K nedávno uvedeným funkcím , které zavedly například možnost tisku EET úúčtenek a zavedly nové produktové kategorie, nyní přibyly další inovace.

Reselleři si mohou v menu „Nákup/Faktury/Zápočet“ nově sami zvolit, které faktury a dobropisy chtějí vzájemně započíst. Stačí zvolit datum splatnosti dobropisů, které chtějí započítat, zobrazí si návrh a tlačítkem jej odešlou na cashflow oddělení ATC

U samotných dobropisů mohou zákazníci najet na záložku „Nákup/Faktury/Dobropisy“ a jedním tlačítkem požádat o jejich proplacení na vybraný účet. Tato možnost sice platí pouze pro potvrzené dobropisy, ale samotné potvrzení lze opět provést jediným tlačítkem přímo u dobropisu.

V produktové kategorii počítačových her je nově dostupná nová informace, která udává datum vydání. Tento údaj je k nalezení mezi technickými parametry na kartě produktu a v seznamu her, což umožňuje resellerům třídit hry podle data a filtrovat ty, které teprve vyjdou.

V neposlední řadě se objevila nová záložka „Recenze a texty“ u vybraných produktů, které prošly testy ve vývojovém oddělení AT Computers. Pokud si zákazník zobrazí produktovou kartu produktu, najde v ní výsledky těchto testů, přičemž u některých je přiložen i text s recenzí.

Cyber25

Podobně byla k některým produktům, na které ATC přišel zajímavý dotaz, přiřazena informace ve stylu „Otázky a odpovědi“. Oba seznamy jsou živé, tzn. neustále doplňované novými testy a recenzemi, otázkami a odpověďmi.

Zdroj: AT Computers

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen