ATC prodlužuje program „Žiju si! 2009“

11. 1. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Pokud jste v loňském roce nakupovali zboží u distributora AT Computers a sbírali body ve věrnostním programu „Žiju si“ („Užívaj si! 2009“), potěší vás prodloužení období pro výběr bodů a celé kampaně o půl roku.

ATC prodlužuje program „Žiju si! 2009“Distributor AT Computers oznámil posunutí tradičního termínu vyčerpání AT Centů (body) z věrnostního programu „Žiju si! 2009“, respektive slovenského „Užívaj si! 2009“ z 15. 1. 2010 na 16. 7. 2010. Celá kampaň je přitom prodloužena až do 30. 6. 2010, oproti původnímu termínu 30. 12. 2009.

To znamená, že se prodejním partnerům distributora budou AT Centy načítat až do 30. 6. 2010 a vyčerpat je budou moci nejpozději do 16. 7. 2010. Následně budou konta vynulována. Nová kampaň 2010 bude zahájena 26. 7. 2010.

Cyber25

Věrnostní program „Žiju si“ („Užívaj si! 2009“) probíhá celoročně a má dvě součásti. Do programu „Žiju si, S ATC mám doma klid“ jsou automaticky zařazeni všichni odběratelé distributora. Za každý nákup zboží v hodnotě 1 tis. Kč se jim přičte 1,7 bodu (1 bod v případě nákupu sestav AutoCont a Comfor). Jeden bod má přitom hodnotu jedné koruny. Prodejci mají dále možnost zaregistrovat se do programu „Žiju si, ATC Tip – Extra bonus“ a sázet každý týden své body na vybrané sportovní a společenské události. V případě úspěchu jich získávají dvojnásobek, v případě neúspěchu body ztrácejí.

Sesbírané body mohou partneři po skončení akce směnit za vybrané produkty z nabídky distributora nebo věcné dárky. Prodloužení akce tedy dává příležitost k získání hodnotnějších odměn.

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem