Avnet zakládá divizi pro technologickou podporu partnerů

9. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Avnet, distributor IT a služeb s přidanou hodnotou, otevírá divizi Technologické služby. Jaký je záměr nové divize a kdo ji povede?

Avnet zakládá divizi pro technologickou podporu partnerůSpolečnost Avnet v oznámení uvedla, že „divize Technologické služby bude usilovat zejména o prohloubení kvality i rozsahu stávající podpory, na kterou jsou obchodní partneři ze strany Avnetu zvyklí.“ O vedení skupiny se bude starat Petr Klabeneš, business unit manager divize.

„Divize nabídne zejména technologické konzultace, produktové prezentace, návrh architektury pro zákaznická řešení a subdodávku konzultačních služeb pro partnerské implementace,“ doplnil ChannelWorldu Petr Klabeneš.

Nová divize bude podporovat partnery všech divizí z distribučního portfolia Avnet s cílem vylepšit jejich postavení a konkurenceschopnost na trhu IT v oblasti hardwarových i softwarových produktů. Přehled značek v autorizované distribuci naleznete v katalogu distributorů (nejprve se přihlaste).

Dalšími členy jsou techničtí specialisté z dalších divizí Avnetu. Veškeré kontakty na konzultanty a specialisty naleznete přímo na webu společnosti Avnet.

Zdroj: ChannelWorld, Avnet

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen