Avnet zakládá divizi pro technologickou podporu partnerů

9. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Avnet, distributor IT a služeb s přidanou hodnotou, otevírá divizi Technologické služby. Jaký je záměr nové divize a kdo ji povede?

Avnet zakládá divizi pro technologickou podporu partnerůSpolečnost Avnet v oznámení uvedla, že „divize Technologické služby bude usilovat zejména o prohloubení kvality i rozsahu stávající podpory, na kterou jsou obchodní partneři ze strany Avnetu zvyklí.“ O vedení skupiny se bude starat Petr Klabeneš, business unit manager divize.

„Divize nabídne zejména technologické konzultace, produktové prezentace, návrh architektury pro zákaznická řešení a subdodávku konzultačních služeb pro partnerské implementace,“ doplnil ChannelWorldu Petr Klabeneš.

Nová divize bude podporovat partnery všech divizí z distribučního portfolia Avnet s cílem vylepšit jejich postavení a konkurenceschopnost na trhu IT v oblasti hardwarových i softwarových produktů. Přehled značek v autorizované distribuci naleznete v katalogu distributorů (nejprve se přihlaste).

Dalšími členy jsou techničtí specialisté z dalších divizí Avnetu. Veškeré kontakty na konzultanty a specialisty naleznete přímo na webu společnosti Avnet.

Zdroj: ChannelWorld, Avnet

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina