BlackBerry kupuje německého výrobce šifrování hlasových přenosů

31. 7. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: BlackBerry
Výrobce podnikových smartphonů chce ještě více zabezpečit komunikaci. Plánuje koupit německou firmu Secusmart, která se specializuje na šifrování hlasu.

BlackBerry, jehož doménou byly vždy bezpečné mobilní telefony, chce ještě vylepšit svou nabídku. Plánuje akvizici německé společnosti Secusmart, která nabízí šifrovací systémy na zabezpečení hlasových hovorů a datové komunikace.

O detailech transakce BlackBerry mlčí, uvedlo pouze, že čeká na schválení regulačních úřadů.

Společnost také oznámila, že plánuje automaticky skenovat Androidí aplikace, které si budou chtít uživatelé BlackBerry stáhnout. BlackBerry Guardian již kombinuje automatickou a manuální analýzu aplikací prostřednictví služby Mobile App Reputation Service od Trend Micro.

Čtvercové zařízení BlackBerry Passport, které má být uvedeno ještě letos, má skenovat všechny aplikace stažené z různých zdrojů. Podezřelé aplikace označí a uživatel se sám rozhodne, jestli chce v instalaci pokračovat.

Společnosti BlackBerry a Secusmart již spolupracovaly v roce 2013, když vyvinuly SecuSuite for BlackBerry 10, které používá speciální SD kartu s šifrovacím enginem a úložištěm klíčů.

SecuSuite využívá funkci Balance, která je součástí OS BlackBerry 10. Balance vytváří dva kontejnery, které drží odděleně uživatelova osobní a pracovní data a aplikace.

S použitím SecuSuite mohou IT oddělení zajistit, že veškerá data a komunikace vč. VoIP hovorů a SMS budou šifrována pomocí 128bitového AES.

Channeltrends letní speciál

Jedním z prvních zákazníků nové karty byla německá vláda. Letos Secusmart oznámil, že kartu SecuSuite použije i v desktopech pro ochranu VoIP telefonů.

Výkonný ředitel Secusmart Hans-Chrostoph Quelle v tiskovém oznámení uvedl: „Vidíme významnou příležitost v uvedení řešení Secusmart pro více vládních a podnikových zákazníků BlackBerry po celém světě.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta