BlackBerry mění partnerský program

23. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: blackberry.com
Výrobce smartphonů BlackBerry chce více spolupracovat s poskytovateli řešení. Vylepšil proto program BlackBerry Partner Support Services (BPSS).

Největší změny v programu BlackBerry Partner Support Services se týkají nových úrovní, které mají umožnit channel partnerům nacenit služby efektivněji a získat konzistentnější marže.

BlackBerry partnerům uvolní také svou technickou podporu, která by měla lépe reagovat na všechny požadavky. Připravuje také nová vstupní kritéria s tím, že nabídne slevy vázané na certifikace.

Dříve program podpory fungoval na modelu „per-incident“ - platby za incident. Na základě reakcí partnerů BlackBerry tento přístup změnilo.

Společnost uvedla, že si uvědomila potřebu konzistentnější nákladové struktury, která je více v souladu s tím, jak funguje channel. Nový model bude založen na platbách za uživatele (zařízení) a za měsíc.

Program BPSS půjde navíc nad úroveň tradičních resellerů a zahrne také vývojáře aplikací. Poskytovatelé řešení se mohou registrovat do programu na partners.blackberry.com.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB