BlackBerry mění partnerský program

23. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: blackberry.com
Výrobce smartphonů BlackBerry chce více spolupracovat s poskytovateli řešení. Vylepšil proto program BlackBerry Partner Support Services (BPSS).

Největší změny v programu BlackBerry Partner Support Services se týkají nových úrovní, které mají umožnit channel partnerům nacenit služby efektivněji a získat konzistentnější marže.

BlackBerry partnerům uvolní také svou technickou podporu, která by měla lépe reagovat na všechny požadavky. Připravuje také nová vstupní kritéria s tím, že nabídne slevy vázané na certifikace.

Dříve program podpory fungoval na modelu „per-incident“ - platby za incident. Na základě reakcí partnerů BlackBerry tento přístup změnilo.

Společnost uvedla, že si uvědomila potřebu konzistentnější nákladové struktury, která je více v souladu s tím, jak funguje channel. Nový model bude založen na platbách za uživatele (zařízení) a za měsíc.

Program BPSS půjde navíc nad úroveň tradičních resellerů a zahrne také vývojáře aplikací. Poskytovatelé řešení se mohou registrovat do programu na partners.blackberry.com.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem