BlackBerry představilo novou channel strategii, sází na bezpečnost

14. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: IDG News Service
Výrobce chce ve světě narůstajících objemů dat nabízet adekvátní bezpečné řešení pro mobilní pracovní sílu.

Společnost BlackBerry nastínila během svého setkání BlackBerry Experience hrubý náčrt budoucí podoby spolupráce s channel partnery.

BlackBerry, potýkající se se silným poklesem tržeb, se chce v nové strategii zaměřit na oblast, v níž vidí svou silnou stránku: bezpečnost.

Společnost se chce zaměřit na partery, kteří mají zkušenosti s vertikálami nebo velkými průmyslovými segmenty. Zároveň chce spolupracovat channel partnery výrobců jako jsou SAP a Salesforce.com (tyto dvě konkrétně zazněly během prezentace).

John Sims, prezident společnosti pro globální podnikové služby, uvedl, že zájmem BlackBerry je sjednocovat různá řešení za účelem posílení mobilní pracovní síly.

Naší vizí je bezpečné propojení pracovní síly s daty, aplikacemi, stroji a jinými lidmi za účelem dosažení nejvyšší možné produktivity,“ uvedl.

Channeltrends letní speciál

Na podporu vize polečnosti hovořil John Sims o rostoucím globálním objemu dat a s ním spojeného rostoucího počtu jejich úniků a zneužití. Bezpečnost má v tomto novém světě hrát zásadní roli a BlackBerry chce přinést podnikovým zákazníkům z nejrůznějších odvětví odpovídající řešení.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %