Canalys Channels Forum má letos nové téma: „Neomezený prostředí“

21. 7. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Canalys
Partnerská ICT konference Canalys Channels Forum (CCF) se zaměří na to, jak se dnešní digitální prostředí proměňuje pod vlivem technologií a obchodních trendů.

Na letošním ročníku CCF se bude mluvit o rozmachu zařízení a senzorů jak ve spotřební sféře (VR a připojená auta), tak v podnicích (např. bezpečnostních řešení, HVAC systémy a snímače splodin).

Ty totiž podle analytické společnosti Canalys stojí za vývojem internetu věcí a vedly k obrovskému nárůstu objemu generovaných dat. Rychle rostoucí tok dat vedl k exponenciálnímu růstu poptávky po výpočetní síle, úložištích i podpůrné síťové infrastruktuře. S rostoucími kybernetickými útoky nebylo zabezpečení toho všeho nikdy důležitější, dodávají analytici.

Canalys Channels Forum se také zaměří na to, jak si mohou obchodní partneři uchránit byznys, který již v těchto oblastech rozvinuli. Proto se účastníci mohou těšit na prezentace mechanizmů, nových strategií výrobců, technologií a programů pro podporu prodeje.

Konference dále prozkoumá příležitosti v oblastech HPC a edge-computingu, které poskytují dostatečnou latenci a šířku pásma nutného pro udržitelnost IoT.

Pro pochopení měnícího se vývoje CCF dále rozebere tyto otázky a témata:

  • Co dalšího přijde v cloudu?
  • Jaké technologie se objevují, aby pomohly různým zákazníkům a odvětvím?
  • Jak to mění pohled na bezpečnostní riziko, priority a potřeby firemních zákazníků?
  • Jaké požadavky urychlují multi-cloudová a hybridní řešení?
  • Jak se UI používá pro správu pracovního zatížení v distribuovaných „edge“ prostředích?
  • Jak strojové učení změní analytiku?
  • Co budoucnost a příchod UI znamená pro technologické odvětví?
  • Jsme skutečně na kraji revoluce robotů?

Canalys chce však současně zůstat „při zemi“ a věnovat se také nejdůležitějším otázkám partnerů ve smyslu, na co se dnes zaměřit a co plánovat.

Čím se musí partneři vyzbrojit, aby zvládli vzrůstající složitost byznysu svých zákazníků? Do jakých technologií a obchodních nástrojů by měli investovat?

Canalys Channels Forum bude odrážet to, jak se prostředí změnilo z pohledu potřeb zákazníků, spotřeby a obchodních modelů. Výrobci zde mají ukázat partnerům směr, kterým se s nimi mohou vydat „na cestu neomezeným prostředím“.

Zdroj: Canalys

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu