Canalys: Vývoj trhu bezpečnostního softwaru v roce 2012

23. 12. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Maxim_Kazmin - Fotolia.com
Analytická společnost Canalys zveřejnila odhad trhu bezpečnostního software pro rok 2012. Seznamte se a zjistěte, co budete v následujícím roce prodávat.

Podle analytické společnosti Canalys vzrostou prodeje bezpečnostního software v roce 2012 o 8,7 %

Ačkoli antivirový software není pokládán za kompletní ochranu před nově vznikajícími hrozbami, jedná se o základní část bezpečnosti. V letošním roce jeho podíl na trhu bezpečnostního software představuje 11,3 % a v následujícím roce se očekává jeho navýšení o 6,8 %.

Celkově se podle analytiků Canalys v roce 2012 zvednou výdaje na podnikový bezpečnostní software ve srovnání s rokem 2011 o 8,7 % na 22,9 miliardy dolarů.

SMB typicky hledají základní úroveň ochrany před on-line hrozbami, jelikož si neuvědomují skutečné hrozby, zatímco velké podniky mají definovanou bezpečnostní strategii. Proto většinou nakupují podle doporučení svých resellerů.

Channeltrends letní speciál

Samotní výrobci však umožňují nákup licencí on-line ve velkém přes své e-shopy, aby snadno navýšili svůj tržní podíl. Nově se zájmu z řad SMB bude podle analytiků těšit bezpečnostní software jako služba (SaaS).

Jedničkou na trhu je Symantec následovaný Trend Micro a McAfee, ale výrazněji prosazovat se začínají také menší hráči. Nejrychleji rostoucím výrobcem bezpečnostního software je Kaspersky Lab a podíl na trhu roste také společnostem Panda Security, F-Secure, Eset a AVG.

Zdroj: Canalys

Čtěte dále

Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT