Canon nabízí bezplatný záruční servis u zákazníka

22. 10. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Canon nově nabízí free on-site servis neboli bezplatný servis u zákazníka. Jaké jsou podmínky pro získání bezplatného servisu a na která zařízení se vztahuje?

Canon spustil novou prodejní podporu pro své laserové tiskárny a multifunkční zařízení zakoupená po 1. 5. 2009.Canon spustil novou prodejní podporu pro své laserové tiskárny a multifunkční zařízení zakoupená po 1. 5. 2009. Nově pro tyto produkty poskytuje bezplatný záruční servis u zákazníka.  Záruka pokrývá všechny náklady spojené se servisní službou, tedy výjezdní náklady, cestovní a servisní hodiny a je platná rok od zakoupení zařízení. Záruka nijak neovlivňuje ostatní záruky poskytované na daný výrobek.

Cyber25

Bezplatný výjezd technika je podmíněn odesláním kopie kupní smlouvy do servisního střediska společnosti Canon. Servisní technik, který se bude zařízení zdarma věnovat, pak dle záručních podmínek může poskytovat bezplatné služby pouze proti originálu kupní smlouvy na dané zařízení. Tato bezplatná záruka se vztahuje pouze na některé laserové výrobky z portfolia společnosti, dohromady se jedná o 26 laserových a multifunkčních zařízení, jejichž kompletní seznam najdete na oficiálních stránkách společnosti Canon.

Servisní středisko Canonu můžete vy nebo vaši zákazníci kontaktovat na telefonním čísle +420 296 335 619 nebo pomocí webu technické podpory, kde najdete i podrobné podmínky bezplatné on-site záruky.

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem