České Radiokomunikace představily nové logo

27. 9. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: České Radiokomunikace
Změna identity má reflektovat vnitřní proměnu firmy, která se posunula z pozice poskytovatele tradičního vysílání směrem k moderním datovým službám.

Společnost České Radiokomunikace (ČRa) ukázala svou novou tvář. Změna identity má reflektovat vnitřní proměnu firmy, která prošla změnou firemní kultury a prostřednictvím podpory interní spolupráce a zlepšení interní komunikace dokázala vykročit směrem k inovativním technologiím.

ČRa v posledních letech připravily nové cloudové produkty, speciální cloud pro videoobsah, přišly s novou streamingovou platformou nebo službami pro hybridní televizi. V letošním roce pak začaly budovat svou vlastní síť pro internet věcí, která je nyní dostupná ve všech krajských městech.

Díky naší proměně můžeme naše stávající tradiční produkty a služby dále zlepšovat a zároveň dynamicky reagovat na nové technologické trendy například v oblasti IoT. Nové logo má graficky reprezentovat vnější odraz naší vnitřní proměny,“ uvedl generální ředitel ČRa Martin Gebauer.

Zdroj: České Radiokomunikace

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků