ChannelWorld Gaming poradí jak na prodej herního vybavení

9. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ChannelWorld
ChannelWorld, zpravodajský web pro resellery ICT a spotřební elektroniky, spouští stránku ChannelWorld Gaming, která přinese novinky ze světa herních PC a příslušenství a poradí, jak na jejich prodej.

Gaming je segment, kterému analytici předpovídají v dalších letech růst a výrobci hardwaru a příslušenství to potvrzují.

Na adrese gaming.channelworld.cz jsme proto odstartovali web ChannelWorld Gaming, který poskytuje informace pro resellery, kteří prodávají nebo chtějí prodávat herní vybavení a příslušenství.

V sekci Jak prodávat vás budeme postupně zásobovat informacemi o trhu a jeho vývoji, rozhovory s výrobci a hráči.

V rozhovorech se zaměříme také na to, podle čeho hráči nakupují své vybavení a na čem jim skutečně záleží, abyste věděli, na jaké zboží se zaměřit jakou marketingovou komunikaci volit.

Channeltrends Awards

Co prodávat vám odhalí produktové novinky v železe (desktopy, notebooky, tablety, konzole) a periferiích (monitory, projektory, klávesnice, myši, headsety a další příslušenství).

Kromě zásadních hardwarových vlastností a vylepšení přidáváme také informace o autorizovaných distributorech, servisu a koncové ceně (pokud je již pro český a slovenský trh známá). Postupně vás budeme informovat také o připravovaných promoakcích a bundlech.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Obrazem: Slunce, mlha a novinky s Asbis CZ v Janských Lázních
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Češi ujíždějí na elektronice, třetina dá za průměrný nákup přes 5 tisíc korun
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době
Roman Ochodek (Optoma): Lidský přístup je zásadní i v digitální době