Check Point: bezpečnostní řešení R75.20

21. 9. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Check Point Software Technologies představil novou verzi bezpečnostního softwaru profirmy založeného na architektuře bladů.

Check Point R75.20 navazuje na vizi 3D Security, která definuje bezpečnost jako podnikový proces kombinující bezpečnostní politiku, zaměstnance a nástroje na prosazování bezpečnosti.

Nová verze obsahuje vylepšené softwarový blade pro filtrování URL, který ve spojení s technologií Application Control pod jednotnou správou, umožňuje definovat povolené webové adresy a aplikace (a jejich skupiny/kategorie) pro jednotlivé zaměstnance.

Check Point pro klasifikaci více než 240 000 webových aplikací a 100 milionů webů používá cloudový kategorizační nástroj.

Zmíněné blady jsou integrovány s technologií UserCheck, která upozorňuje a vzdělává zaměstnance při pokusu o porušení bezpečnostních pravidel a příp. jim umožňuje přístup k nepovoleným stránkám a aplikacím při vědomí logování jejich aktivity.

R75.20 nově podnikům umožňuje kontrolovat také šifrovaný SSL provoz napříč všemi softwarovými blady. Dokáže tak poskytnout analýzu a prevenci zdráty dat pro aplikace typu freemailů, a serverů jako eBay nebo Facebook. Technologie umožňuje ze sledování vynechat osobní údaje zaměstnanců např. při komunikaci s on-line bankovnictvím či v oblasti zdravotnictví.

Cyber25

Blade Check Point DLP pro ochranu před datovými úniky nově propojením s Microsoft Exchange chrání i před neoprávněným interním odesláním informací. Podniky tak mohou kontrolovat a zabránit únik dat mezi jednotlivci a odděleními uvnitř organizace.

Ceny jednotlivých softwarových bladů začínají a 1 500 dolarech (cca 27 000 Kč). Pro stávající zákazníky je R75.20 k dispozici jako bezplatný update.

Zdroj: Check Point

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta