Check Point mírní partnerský program, odměny za prodej zůstanou

23. 1. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © Sergej Khackimullin - Fotolia.com
Společnost po námitkách partnerů uvedla, že bude v odměňování i nadále zohledňovat tržby z prodeje a registraci obchodů. Čtyřhvězdičkový systém hodnocení rozšířila o pátou hvězdu pro partnery s vynikajícími výsledky v oblasti péče o zákazníky.

Společnost Check Point oznámila, že ve svém partnerském programu slevila z požadavků. Firma měla v úmyslu letos nahradit své tradiční programy založené na výsledcích programem založeným na aktivitě zákazníků, za niž by partnery odměňovala.

Šéf globálního kanálového prodeje Frank Rauch ovšem nově uvedl, že Check Point bude i nadále odměňovat tržby z prodeje a registrace obchodů. Reagoval tak na stížnosti některých partnerů, podle kterých byly metriky hodnotící aktivitu zákazníků příliš vágní.

V rámci aktualizovaného programu budou poskytovatelé řešení odměňováni na základě tradičních metrik prodeje a získávání zákazníků. Pozitivně hodnoceno bude i pořádání setkání pro nejvyšší vedení firem a akce spojené s prezentací produktů.

Extra odměna za extra péči

K dosavadnímu čtyřhvězdičkovému systému hodnocení bude v rámci programu nově přidaná i pětihvězdičková kategorie. Check Point chce alespoň tímto způsobem ocenit ty partnery, kteří věnují svým zákazníkům výjimečnou péči.

Kategorie Elite, jež byla dříve srovnatelná s nejvyšší úrovní čtyřhvězdičkového systému, bude sloužit jako samostatný klub pro partnery, kteří vykazují dobré výsledky a zároveň využívají Check Point jako svého preferovaného dodavatele.

Cyber25

Společnost se v příštím roce chystá blíže zaměřit na partnery, kteří zajišťují marže pro své zákazníky a zároveň se soustředí na řešení využívající cloud, internet věcí a SD-Wan. V březnu tohoto roku pak Check Point představí profesní specializaci orientovanou na služby.

Zdroj: Check Point

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách