Cisco chce získat CloudCherry, rozšíří své portfolio pro kontaktní centra

2. 9. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © kentoh - Fotolia.com
Cisco akvizicí získá platformu CloudCherry zaměřenou na řízení zákaznické zkušenosti prostřednictvím prediktivní analytiky. Transakce by měla být dokončena v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2020

Společnost Cisco oznámila záměr koupit firmu CloudCherry, aby pomohla operátorům kontaktních center vylepšit zákaznickou zkušenost. Prostřednictvím akvizice chce kontaktní centra organizací nasměrovat k proaktivnímu přístupu při péči o zákazníka.

CloudCherry provozuje platformu pro řízení zákaznické zkušenosti, která poskytuje mapování cesty zákazníka a prediktivní analytiku. Řešení společnosti si klade za cíl zlepšovat zákaznickou zkušenost v reálném čase pomocí analytiky dat v cloudu.

Cisco má navíc v plánu naučit zákazníky využívat prediktivní analytiku díky platformě orientované na zkoumání chování a reakcí zákazníků. Ta by měla organizacím pomoci pochopit korelace mezi různými faktory, které ovlivňují zákaznické zkušenosti.

Cyber25

Akvizice by měla být uzavřena v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2020. Do té doby budou Cisco a CloudCherry fungovat jako dvě samostatné společnosti. Po dokončení transakce se tým z CloudCherry připojí k týmu Cisco Contact Center Solutions.

Zdroj: Cisco

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta