Cisco: Ochrana osobních dat není pro firmy jen povinností, ale přináší i úspory a zisky

1. 2. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Andrea Danti - Fotolia.com
Výsledky studie potvrzují, že ochrana osobních spotřebitelských dat a dalších citlivých údajů má stále výraznější ekonomický rozměr.

Společnost Cisco zveřejnila analýzu Cisco Data Privacy Benchmark Study 2022, z níž vyplývá, že ochrana osobních dat zákazníků se stala integrální součástí obchodních modelů.

Průzkum totiž odhalil, že 90 % zákazníků nenakupovalo zboží od společností, které nedostatečně chrání jejich data. Ochrana osobních dat tak již není jen povinností diktovanou legislativou a tlakem spotřebitelů, ale přináší reálné úspory a zisky.

Ze studie dále vyplynulo, že investice do ochrany soukromí jsou respondenty hodnoceny jako velmi výnosné, jejich návratnost představuje 1,8násobek původních výdajů.

Důležité pro zákazníky, důležité pro firmy

Celých 90 % respondentů považuje ochranu soukromí za obchodní nezbytnost a stejný podíl spotřebitelů nehodlá kupovat zboží u firem, které jejich osobní údaje dostatečně nechrání.

Více než 60 % účastníků studie je přesvědčeno, že ochrana soukromí má ekonomické přínosy, například z hlediska prevence ztrát plynoucích z narušení bezpečnosti, ale také jako prostředek budování důvěry a loajality zákazníků a zvýšení atraktivity firmy.

Channeltrends letní speciál

Cisco v neposlední řadě zjistilo, že firemní rozpočty na oblast ochrany dat se meziročně zvýšily v průměru o 13 %. V 94 % firem se jedna či více metrik týkajících se ochrany soukromí pravidelně reportuje nejvyššímu vedení.

Zdroj: Cisco

Čtěte dále

Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen