ComSource představuje novou identitu

14. 9. 2023
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Autor: ComSource
Nové logo a nové webové stránky mají odrážet směr a přístup firmy.

Česká IT společnost ComSource, která se zaměřuje na kyberbezpečnost, síťovou infrastrukturu a datovou analytiku, představila po deseti letech novou vizuální identitu. Autorem nového loga je Pavel Bedrník z agentury Tenet Publicity.

Cílem změny podle společnosti bylo nejen pružně reflektovat potřeby digitálního prostředí, ale také podtrhnout nové strategické cíle společnosti. V rámci nové vizuální identity firma spustila i nové webové stránky.

Nové logo vyjadřuje to, jak chceme být vnímáni našimi zaměstnanci a zákazníky, tedy jako hi-tech společnost s jasným zaměřením a cíli,“ uvedla marketingová manažerka ComSource Dagmar Zweschperová.

Zdroj: ComSource

Čtěte dále

Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
AWS a SAP rozšiřují evropskou spolupráci, posílí stopu v oblasti digitální suverenity
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Webcast: HP WXP – Moderní podpora pro hybridní dobu
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina
Velké firmy mají manko s AI, do obchodního procesu ji nasadila jen třetina