Context: Popularita cloudu a mobility v západní Evropě podle resellerů zvyšuje poptávku po bezpečnosti

17. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Andrea Danti - Fotolia.com
Reselleři ze západní Evropy, kteří se zúčastnili průzkumu ChannelWatch, označili segment bezpečnosti za nejslibnější z hlediska růstu.

Západoevropský IT trh očekává podle průzkumu ChannelWatch společnosti Context výrazné zvýšení poptávky po bezpečnostních produktech. Důvodem je rostoucí využívání mobilních a cloudových řešení v podnicích.

Průzkumu se zúčastnilo přes 2 000 resellerů ze západoevropských zemí, kteří označili bezpečnost za oblast skýtající největší potenciál z hlediska růstu. Až za ní se umístily mobilita, cloud computing, SaaS a IaaS.

Už vidíme hmatatelné důsledky dlouho očekávaného zájmu o cloudové služby a mobilitu. S tím, jak roste význam cloudu, roste také obava o jeho zabezpečení, která se projevuje do poptávky, kterou nyní začínají vnímat i reselleři,“ uvedl CEO Contextu Jeremy Davies.

Cloudové služby a mobilita podle Contextu představují obrovskou příležitost pro západoevropské resellery, přičemž segment bezpečnosti se „sveze“ na vlně rostoucí popularity těchto dvou fenoménů.

Cyber25

Zálohování (65 %) a úložiště (49 %) jsou podle průzkumu nejvyhledávanějším typem cloudových služeb v západní Evropě.

Zdroj: Context

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen