ČSOB vychází vstříc e-shopům a rozšíří svou platební bránu o řešení pro EET

31. 1. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © goodluz - Fotolia.com
Klienti banky budou moci využít rozšíření platební brány, které bude odesílat údaje o proběhlých platbách na servery Finanční správy. E-shopy, kterých se týká druhá vlna EET, tak podle ČSOB splní svou zákonnou povinnost.

ČSOB nabídne jako první tuzemská banka vlastní řešení elektronické evidence tržeb (EET) pro e-shopy, které „postihne“ březnová vlna připojování k EET postihne na 250 tisíc podnikatelů včetně e-tailu.

ČSOB pracuje na to, aby se údaje o platbách procházejících přes její platební bránu daly odesílat přímo na server Finanční správy. Stávající i noví klienti si budou moci nové EET rozhraní platební brány s předstihem nastavit a otestovat.

Jde nám samozřejmě o to, aby obchodníci, kteří jsou klienty ČSOB, už od 1. 3. splňovali zákonnou povinnost. Implementace nového rozhraní bude k dispozici nejpozději začátkem února 2017,“ uvedl Radek Horák, manažer útvaru Akceptace platebních karet ČSOB.

Pro kamenný maloobchod a velkoobchod banka navíc připravuje platební terminál pro EET, který bude propojitelný se stávajícím pokladním systémem. Toto řešení bude podle ČSOB nabízet řadu pokročilých funkcí včetně podporu transakcí jako je cashback.

Zdroj: ČSOB

Čtěte dále

Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Canalys: Mobilita v pohybu, dodávky tabletů i chromebooků rostou
Eset se připojuje k Europolu v boji proti mezinárodní kyberkriminalitě
Eset se připojuje k Europolu v boji proti mezinárodní kyberkriminalitě
TD Synnex zpřístupní laboratoře Destination AI i partnerům z Česka
TD Synnex zpřístupní laboratoře Destination AI i partnerům z Česka
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Petr Vaněk (AT Computers)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Petr Vaněk (AT Computers)
Umělá inteligence urychluje a vylepšuje kyberútoky. Jak se bránit?
Umělá inteligence urychluje a vylepšuje kyberútoky. Jak se bránit?
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen