Datart má v ČR a SR 110 prodejen, počet poroste i v příštím roce

6. 11. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bodnarphoto - Fotolia.com
Elektro prodejce má v současné době 94 prodejen v České republice a 16 na Slovensku. Z jednotlivých měst vede Praha s 21 pobočkami. Datart plánuje počet navyšovat i v příštím roce.

Firma Datart oznámila, že překonala hranici 110 kamenných prodejen. Celkem 94 jich je v České republice, zbývajících 16 na Slovensku. České pobočky fungují i jako výdejny e-shopových objednávek. Počet prodejen podle Datartu poroste i v roce 2019.

Všechny naše české prodejny slouží také jako výdejny objednávek z e-shopů Datart.cz, Euronics.cz a Kasa.cz,“ uvedl ředitel prodejen Datartu Martin Heřmánek a dodal, že firma službu poskytuje zákazníkům zdarma.

Prodejce elektra se v létě stal součástí skupiny HP Tronic, která mimo jiné v ČR provozuje prodejny Euronics a e-shop Kasa.cz. HP Tronic v současné době mění 52 prodejen Euronics na značku Datart a zároveň otevírá nové prodejny Datart.

Vedle toho Datart pokračuje v přeměně svých prodejen na základě konceptu s názvem „Prodejna 21. století“, jehož hlavním motivem je humanizace prostoru. Ve spolupráci s architekty firma vytváří prostředí prodejen podle potřeb zákazníka.

Zdroj: Datart

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen