Datart zrekonstruoval svou největší prodejnu v ČR

9. 5. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Datart
Pobočka v pražském OC Letňany se dočkala rekonstrukce podle konceptu „Prodejna 21. století“ s důrazem na humanizaci prostoru. Zákazníkům mimo jiného nabídne služby kuchyňského studia nebo posezení u kávy.

Společnost Datart kompletně zmodernizovala svou největší prodejnu v České republice. Pobočka s rozlohou 1500 m2, jež se nachází v pražském OC Letňany, získala novou podobu v souladu s konceptem „Prodejna 21. století“, který Datart začal používat koncem roku 2015.

Hlavním motivem konceptu je humanizace prostoru. Datart uvádí, že vytvořil prostředí prodejny odpovídající potřebám zákazníka, od použitých materiálů a designu interiéru až po odpočinkové zóny nebo barevné a prostorové členění prostoru.

Zajímavostí jsou i elektronické cenovky, které šetří papír. Ceny na těchto cenovkách Datart aktualizuje přes Wi-Fi: jakmile centrálně změní cenu výrobku, změna se ihned promítne do všech prodejen společnosti.

Výraznými prvky nové podoby prodejny jsou sekce Café plaza, kde si mohou zákazníci odpočinou u kávy (a samozřejmě si u toho prohlédnout nabídků kávovarů), nebo studio pro kompletní návrh a vybavení kuchyně.

WT100_25

Vzhledem k rozsáhlosti rekonstrukce včetně skladu a zázemí bylo nutné prodejnu přestěhovat na tři měsíce do náhradních prostor. Přestěhování celé prodejny zpět do OC Letňany zvládl tým 30 specialistů během 15 hodin.

Zdroj: Datart

Čtěte dále

Vzdělávací sektor v boji s ransomwarem posiluje, ale není to zadarmo
Vzdělávací sektor v boji s ransomwarem posiluje, ale není to zadarmo
Michal Čábela je novým obchodním ředitelem Anectu
Michal Čábela je novým obchodním ředitelem Anectu
Kyberútoků na české společnosti je čím dál víc, rostou útoky v zemědělství
Kyberútoků na české společnosti je čím dál víc, rostou útoky v zemědělství
Asbis CZ rozšířil nabídku o značky SilverStone a Pantum
Asbis CZ rozšířil nabídku o značky SilverStone a Pantum
Editorial: Vychází nový Channeltrends aneb lidský přístup v digitální době
Editorial: Vychází nový Channeltrends aneb lidský přístup v digitální době
Phishing se přesouvá do PDF souborů, zcela bezpečné nejsou ani QR kódy
Phishing se přesouvá do PDF souborů, zcela bezpečné nejsou ani QR kódy