David Filippov je obchodním ředitelem Skip Pay

29. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Skip Pay
Na nové pozici chce zúročit své zkušenosti při budování klíčových partnerství s těmi největšími subjekty na české e-commerce scéně.

Fintech Skip Pay, člen skupiny ČSOB, oznámil, že na pozici obchodního ředitele jmenoval Davida Filippova. Ten v nové roli přebírá kompletní zodpovědnost za obchodní výsledky Skip Pay, zaměří se i na posilování partnerství s klíčovými hráči české e-commerce.

Filippov má s fintechy bohaté zkušenosti. Pro Leadsor – mezinárodní lead generation společnost – se podílel na expanzi do Španělska. V MBA Consult, mezinárodní společnosti zabývající se správou úvěrů v selhání, měl jako šéf obchodu na starost největší retailové hráče v oblasti pojišťovnictví, telekomunikací a energetiky.

Dateio, průkopníkovi CLO marketingu v Česku, zajišťoval jako head of strategic relationships business development globálních bankovních skupin jako Santander nebo ING. Před nástupem do Skip Pay působil ve společnosti Klarna, jež se zaměřuje na odložené platby.

Cyber25

Aktuální dění nám přináší perfektní příležitost ukázat české e-commerce scéně, jak moc může získat partnerstvím s námi – jako jedním z nejdůležitějších nástrojů na placení v e-commerce,“ uvedl nový obchodní ředitel Filippov.

Zdroj: Skip Pay

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen