Dell představil novinky v podpoře nepřímých prodejních kanálů (nejen) pro řešení Dell EMC

2. 5. 2018
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © kentoh - Fotolia.com
Výrobce uvedl rámcový program Dell Technologies Advantage, který má usnadnit prodej napříč portfolii společností v rámci celé skupiny. Zároveň odhalil výrazné posílení podpory prodeje podnikové infrastruktury z dílny Dell EMC.

Společnost Dell Technologies využila své konference Global Partner Summit k představení nových programů, nástrojů a pobídek pro posílení nepřímých prodejních kanálů. Dell tímto krokem uznává zásadní roli partnerů v éře digitální transformace.

Klíčovou novinkou je rámcový program Dell Technologies Advantage, který má propojit jednotlivé partnerské programy společností napříč skupinou Dell Technologies, pod kterou spadají Dell EMC, VMware, SecureWorks, Pivotal, RSA a Virtustream.

Je nutno zdůraznit, že Dell Technologies Advantage nemá tyto programy nahradit, nýbrž doplnit. Dell chce svým partnerům jeho prostřednictvím nabídnout jednotný rámec nehledě na to, kterou část portfolia daný partner prodává.

Infrastruktura na míru a rychle

Hlavní konkrétní změny se pak odehrají v programu Dell EMC. Výrobce například uvede nový program Dell EMC Ready Stack, který má usnadnit sestavování a prodej konvergovaných balíčků řešení a tím pádem urychlit dodávání technologií pro digitální transformaci.

Certifikovaní partneři společnosti se mohou těšit na pobídky a odměny za prodej řešení z portfolia Dell EMC a zároveň jim nic nebude bránit v tom, aby k nim přidávali vlastní inkrementální služby.

Dell chce partnerům dále nabídnout knihovnu materiálů, případových studií a osvědčených postupů, aby byli připraveni pomoci zákazníkům, kteří vyžadují řešení vybudované na míru a nepostačí jim balíček na klíč podle šablony.

Nové kompetence pro klíčové segmenty

Dell EMC během druhého pololetí 2018 představí také čtyři nové kompetence, konkrétně pro HPC, analytiku, bezpečnost a podnikové aplikace, které doplní nedávno uvedenou kompetenci pro internet věcí.

Novinkou je také program Dell EMC MyRewards pro obchodníky a techniky certifikovaných partnerů, který nahradí dosavadní programy Partner Advantage a Sell & Earn programs.

Channeltrends letní speciál

Mezi další změny budou patřit vyšší a cílené rabaty na konkrétní části portfolia, jednodušší systémy odměn a jiné dílčí úpravy, které mají usnadnit spolupráci mezi výrobcem a partnerem.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta