Dell spouští službu Premium Support Plus pro spotřebitelská a herní PC

6. 9. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Nová služba má nastavit nový standard podpory spotřebitelských zařízení včetně prediktivních funkcí, které byly dosud dostupné pouze podnikovým zákazníkům. Služba se vztahuje na modely Inspiron, XPS a Alienware.

Společnost Dell oznámila zavedení nové služby Premium Support Plus, která překračuje rámec současné služby Dell Premium Support a má ambici nastavit nový standard úrovně podpory pro spotřebitelské a herní počítače.

Služba nabídne funkce v podobě nepřetržité podpory po telefonu, vzdálené diagnostiky či hardwarové a softwarové podpory. Díky technologii Dell SupportAssist se má jednat o první spotřebitelskou službou, která proaktivně vyhledává problémy.

Uživatelé spotřebitelských a herních modelů od Dellu se tak mohou těšit na službu s prediktivní kapacitou, která předvídá potíže dříve, než nastanou, automaticky odstraňuje viry a optimalizuje výkon spotřebitelských počítačů.

Služba také zahrnuje řadu pokročilých prvků, jako je oprava poškození vzniklého při nehodě. Automatizované proaktivní a prediktivní funkce byly testovány a prověřeny na podnikovém trhu a Dell je nyní přináší běžným spotřebitelům.

Zákazníci si mohou přizpůsobit prostředí podpory podle svých preferencí a vybrat si automatizovanou integrovanou podporu, podporuu na míru poskytovanou technikem, případně nebo kombinaci obou přístupů.

Channeltrends letní speciál

Dell uvádí, že doba nutná k vyřešení problému se v porovnání s jinými nabídkami prémiových služeb zkracuje až o 88 % a počet potřebných kroků v procesu podpory až o 77 %. Služba Premium Support Plus je již k dispozici u modelů Dell Inspiron, XPS a Alienware.

Zdroj: Dell

Čtěte dále

Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky