Digitální peněženka V.me dorazí do ČR v roce 2015

18. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © goodluz - Fotolia.com
Visa Europe oficiálně potvrdila, že digitální peněženka V.me by Visa bude do konce roku 2014 spuštěna v Německu, Irsku, Norsku, Švédsku a Itálii. Na rok 2015 se chystají pilotní programy v Řecku, České republice a na Slovensku.

Celkem bude digitální peněženka V.me od společnosti Visa, kterou dnes využívá 20 000 obchodníků, fungovat ve dvanácti evropských zemích.

Visa Europe rovněž oznámila, že hodlá investovat dalších 200 milionů eur (pět a půl miliardy korun) do rozvoje digitálních plateb v Evropě.

Chystá se zavést například program pro podporu obchodníků v přijímání této služby.

Aktuálně jsme spolu s klíčovými bankami a internetovými obchodníky ve fázi intenzivního plánování. Rozjezd služby V.me by Visa pro české držitele karet by se měl uskutečnit do první poloviny příštího roku,“ potvrdil informaci Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.

V.me by Visa je digitální peněženka, která umožňuje bankám a finančním institucím, aby tuto službu podporovanou Visou opatřily vlastním jménem a značkou.

Channeltrends letní speciál

V současnosti funguje ve Velké Británii, Francii, Španělsku a Polsku. Průběžně byla nabízena vybraným zákazníkům účastnických bank, od roku 2015 se plánuje komerční uvedení služby.

V USA Visa přejmenovala V.me na Visa Checkout. Tento název se bude používat pro Spojené státy americké, Kanadu a Austrálii.

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Kulatý stůl o distribuci: Specialisté versus broadlineři (2. díl)
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká Wultra je podle Gartneru lídrem v postkvantové autentizaci
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen