Diskus dokončil změnu firemní identity a spustil nový portál

29. 3. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Obchodní skupina Diskus spustila nový webový rozcestník s inovovanou korporátní identitou. Kompletně přepracován byl i distribuční web a novinkou je web Data Storage. Jaké služby nabídnou?

Diskus dokončil změnu firemní identity a spustil nový portál

Doposud byl domovskou stránkou skupiny Diskus e-shop. Od února je však úvodní web přepracován jako rozcestník, který návštěvníky odkazuje na weby Distribuce, IT Reklama, Lisování a nově také web Data Storage. Všechny weby spojuje také nová firemní identita, která má pomoci skupinu lépe zapamatovat a odlišit od konkurence.

Registrovaní zákazníci nyní mohou navíc využívat další funkce jako informace o novinkách, promo akcích, partnerské ceníky, sekci ke stažení a další.

Naše obchodní skupina do této chvíle neměla svou domovskou stránku a to nás vedlo k vytvoření rozcestníku a vybudování nové korporátní identity. Chtěli jsme lépe komunikovat a prezentovat veškeré aktivity naší obchodní skupiny. Také bychom chtěli odkázat na zcela nový web Data storage, na kterém spolu se současnou paletou produktů a služeb nabízíme i služby zcela nové. Součástí obsáhlých změn je také kompletní redesign distribučního webu v nové identitě, který je nyní mnohem přehlednější a lépe ovladatelný“, shrnul v tiskovém oznámení celý koncept Karel Žyla, marketingový manažer společnosti.

Cyber25

Zálohovací řešení na samostatném webu

Diskus se rozhodl prezentovat část portfolia představující datové pásky a další profesionální řešení zálohování na samostatném webu Data storage. Na tomto webu také zavádí další podpůrné služby. K existujícímu etiketování datových médií v rámci data média managementu přibyly analýza životnosti datových pásek, mazání a destrukce dat, destrukce datových médií a záchrana dat.

Součástí webu je i čtvrtletně vydávaný newsletter s informacemi o nových technologiích, odbornými články ze zahraničních oborových webů a produktovými novinkami.

Zdroj: Diskus

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků