Diskus rozšiřuje své služby o profesionální likvidaci dat

22. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Diskus
Společnost Diskus, která se v IT soustředí primárně na distribuci, rozšířila své portfolio o novou službu degaussing – profesionální mazání dat z pevných disků a datových pásek.

Diskus oznámil, že vlastní unikátní zařízení – demagnetizátor ProDevice ASM120, které zákazníkovi umožní nevratnou likvidaci dat z magneticky zapsaných médií.

ASM120 je vybaveno funkcí Pre-Paid, která zákazníkovi umožní předplatit si potřebný počet mazacích cyklů. Při překročení nastaveného počtu dojde k zablokování degausseru a pro další funkčnost je zapotřebí zakoupit další licenci.

Funkce umožňuje, aby proces demagnetizace probíhal v prostorách zákazníka a tedy pod jeho kontrolou. Tím je také zamezeno případnému úniku dat třetí osobou.

Příležitosti spolupráce partnera

Obchodní partner může službu svým zákazníkům a partnerům objednat a nechat ji provést ve společnosti Diskus nebo na ni může odkázat jako na poskytovatele a podílet se na zakázkách.

Channeltrends letní speciál

Přístroj si může také pronajmout (platí se formou předplatného za určitý počet mazacích cyklů) a službu zákazníkovi nabídnout sám.

Produktovým manažerem je Jaroslav Hertl. Kontakty na něj naleznete (po přihlášení vpravo nahoře) v profilu společnosti Diskus.

Zdroj: Diskus

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu