Diskus uzavřel dohodu o distribuci značky Exponent

14. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Diskus se stal autorizovaným distributorem značky Exponent pro příslušenství pro výpočetní techniku v České republice i na Slovensku. Jaké produkty nabízí a u kterého produktového manažera je můžete poptávat?

Diskus autorizovaným distributorem značky Exponent v ČR i SRDistribuční smlouva mezi společnostmi Diskus a Exponent se vztahuje na Českou republiku i Slovensko. Portfolio zahrnuje především o organizéry, podstavce pod tiskárny a monitory, držáky, zásobníky, pořadače, úložné boxy pro flash paměti a paměťové karty.

Diskus bude do svého portfolia zařazovat produkty Exponent postupně. Nejdříve to bude řada od organizérů/podstavců pro menší laserové nebo inkoustové tiskárny s 1 zásuvkou na bílý papír, až po podstavce se čtyřmi zásuvkami pro různé druhy papírů do velikosti A3 pro těžké multifunkční laserové tiskárny, kopírky a skenery až do hmotnosti 40 kg.

Vyrobeno v Itálii

Exponent je značka příslušenství pro výpočetní techniku a kanceláře s třicetiletou tradicí. Společnost Exponent World, se sídlem v Manzanu (Udine) na severovýchodu Itálie byla vytvořen dvěma průmyslovými výrobními podniky ze severovýchodu Itálie, specializovanými na výrobu vstřikovaných plastových výrobků a dvěma partnery s dlouhodobými zkušenostmi v oblasti vývoje produktů, marketingu a prodeje.

Channeltrends letní speciál

Exponent World  vyrábí na 24 vstřikovacích lisech na ploše 4.000 m2. K dispozici má skladovací prostory o rozloze 10.000 m2.

Produktovým manažerem značky je Zdeněk Máčel, kontakty na něj naleznete ve vyhledávači distributorů (nejprve se přihlaste). Další informace o produktech značky Exponent naleznete přímo v e-shopu společnost Diskus nebo webu Exponent World.

Zdroj: Diskus, ChannelWorld

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků