DisplaySearch aktualizoval předpověď pro 3D televize. Nastoupí pomaleji

2. 11. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podle analytické společnosti DisplaySearch se v letošním roce prodá 3,2 milionu 3D televizí a na trhu plochých televizí zaujmou 2 %. Jaký očekávají analytici vývoj v následujících letech?

Odhad pro letošní rok se novou předpovědí drobně snížil, ale naopak v následujících letech analytici očekávají boom a v roce 2014 se má televizí podporujících 3D zobrazení prodat více než 90 milionu a budou tak představovat 41 % trhu s televizemi.

Polovina všech 3D televizí (1,6 milionu) se letos prodá v Severní Americe. Západoevropskou odlišností jsou nízké prodeje 3D brýlí, které ve většině zemích nedosahují stejných čísel jako 3D TV sety. Dle slov analytiků byste ke každé 3D televizi měli prodat ideálně 2 páry 3D brýlí.

Výrobci sice neustále uvádějí nové modely s 3D podporou, ovšem hlavním důvodem současných nízkých prodejů je zatím vysoká cena a především nedostatek obsahu.

Vývoj prodejů 3D TV v letech 2009 - 2014

Zdroj: DisplaySeacrh Quarterly TV Design and Features Report (říjen, 2010)

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First