DNS představuje novou vizuální identitu

18. 10. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DNS
Stužku z původního loga nahradil trojúhelník, změna vizuálů by měla být hotová do konce roku.

Společnost DNS představila svou novou vizuální identitu distribuce pro budoucnost. Změny jsou podle DNS inspirovány rozvojem společnosti, která buduje distribuci založenou na dlouhodobé důvěře mezi partnery.

Záměrem distributora je zlepšovat komunikaci, aby ho partneři, dodavatelé i kolegové a členové IT komunity vnímali jako spolehlivého partnera s odbornými znalostmi. V této souvislosti DNS vytvořila nový, dle svých slov modernější a autentičtější design.

Nedílnou součástí nového vizuálního stylu je nové logo, jehož základem je trojúhelník, který má symbolizovat ambici tvořit distribuci pro budoucnost. Zároveň evokuje písmeno D, které navazuje na původní stužku složenou ze tří stran a symbolizující distributora, partnera a vendora.     

Channeltrends letní speciál

Nová stylizace také využívá zcela jinou typografii a barvy. V rámci nové identity vznikl také systém pro sjednocení log značek spojených s DNS. V následujících měsících distributor bude postupně novými vizuály nahrazovat ty původní, celý proces by měl být dokončen do konce roku 2022.

Zdroj: DNS

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem