Technologicko-logistická společnost DoDo má za sebou další rok dvouciferného růstu. Napříč šesti evropskými trhy firma rozvezla 6,5 milionu zásilek a utržila 1,7 miliardy korun. To představuje meziroční zlepšení o 13 %.
Kromě domovského Česka růst táhly také úspěchy v zahraničí. Z Německa se pro DoDo stal již druhý nejsilnější trh a signifikantně růst se daří také v Maďarsku, kde společnost začala rozvážet nákupy pro jeden z největších obchodních řetězců Auchan.
„V roce 2024 se nám opět podařilo růst rychleji než trh, ale co je důležité, výrazně jsme posunuli naši celkovou provozní efektivitu. Navyšujeme provozní marži i hrubý zisk a výrazně rosteme i na úrovni ukazatele EBITDA,“ popisuje Jana Dostálová, CFO DoDo Group.
„Oproti roku 2023 jsme odvezli o bezmála půl milionu objednávek více, a to s nižším počtem aut i kurýrů, což je v souladu s naší snahou o neustálé navyšování produktivity. Firmu připravujeme na další růst, a to s důrazem na efektivní využití investic, aby jejich objem vždy odpovídal aktuálnímu tempu růstu,“ upřesňuje.
V následujícím období chce přepravce nejen nadále posilovat v segmentu potravin, ale zároveň masivně rozšířit doručování v předem vybraný den a čas napříč klasickou balíkovou přepravou.
Zdroj: DoDo