Dodo utržilo 1,3 miliardy korun, rozváží objednávky v sedmi evropských zemích

1. 2. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Dodo
Společnost se plně zaměřuje na B2B, chtěla by se více prosadit na zahraničních trzích.

Logisticko-technologická společnost Dodo oznámila, že v roce 2022 doručila více než 5,8 milionu objednávek a dosáhla svého dosud nejvyššího obratu ve výši 1,3 miliardy korun. Pro Dodo v minulém roce jezdilo 2 300 kurýrů a tisícovka vozů v sedmi evropských zemích,

V minulém roce firma dokončila také rebranding a po úplném zrušení služeb osobního asistenta se již plně soustředí na B2B byznys. Na další rozvoj a expanzi společnost v polovině roku získala 1,5 miliardy korun od investorů v čele s Danielem Křetínským a Patrikem Tkáčem.

Během loňského roku jsme se soustředili na nastavení mechanismů pro systematickou expanzi na velké západní trhy a v roce 2023 chceme tuto přípravu naplno zužitkovat,“ uvedl CEO Dodo Group Michal Menšík.

Nadále pracujeme na rozvoji naší vlastní logistické platformy, která je pro náš provoz i expanzi klíčová, a stejně tak se soustředíme na náš franšízový model, abychom mohli expandovat co nejefektivněji,“ dodal.

Obrat vyrostl o dvě pětiny

V roce 2022 se společnosti Dodo podařilo překonat čísla z minulého roku, Společnost v loňském roce i navzdory nejisté ekonomické situaci zaznamenala meziroční nárůst objednávek o 49 % na nynějších 5,8 milionu.

Obrat ve výši 1,3 miliardy korun pak znamená meziroční růst o 39 %. V nejrušnější den Dodo rozvezlo napříč trhy celkem 25 497 objednávek.

Dodo v loňském roce působilo v 76 městech na sedmi evropských trzích, přičemž ke konci roku 2022 firma operovala v 13 různých segmentech trhu od potravin přes elektroniku a drogerii až po léčiva.

Channeltrends letní speciál

Chtěli bychom dlouhodobě být jedním ze tří největších hráčů na poli last-mile delivery v Evropě, pokračovat v budování zdravého a odolného byznysu a zároveň nastavovat nové tržní standardy v doručování napříč všemi segmenty – ať už jde o doručování v den objednání nebo v přesném časovém slotu dle preference zákazníka,“ shrnul plány Menšík.

Zdroj: Dodo

Čtěte dále

Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta