DPD očekává 20% meziroční zvýšení počtu zásilek rozvezených ve vánoční sezóně

17. 12. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © mangostock - Fotolia.com
Vánoční sezóna znamená zdvojnásobení počtu převezených zásilek oproti zbytku roku. Přepravce doporučuje e-shopům, aby měly zásilky připraveny k odeslání do pátku 18. 12.

Společnost DPD uvádí, že Češi letos opět nakupují on-line ve velkém. Ve srovnání s prosincem roku 2014 a s přihlédnutím k dosavadnímu stavu DPD odhaduje, že se množství rozvezených balíků zvýší o 20 %.

Nejvíce vánočních zásilek pochází z e-shopů a jedná se převážně o elektroniku, kosmetiku, oblečení či sportovní potřeby.

Ačkoliv v průběhu roku DPD obvykle převáží 35 % zásilek B2C (objednávky koncových zákazníků z e-shopů) a 65 % zásilek B2B (mezifiremní zásilky), v prosinci se tento poměr změní na 55 % ku 45 % ve prospěch B2C. Počet všech rozvezených zásilek v prosinci se oproti zbytku roku téměř zdvojnásobí.

DPD doporučuje tento rok objednávat přepravu tak, aby odesilatel mohl předat zásilku přepravní společnosti do pátku 18. 12. Ve velkých městech jsou v období Vánoc oblíbené osobní odběry, například prostřednictvím vlastní sítě výdejních míst, mimo město pak lidé spíše spoléhají na doručení domů, uvídí dopravce.

Zdroj: DPD

Čtěte dále

Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu