DPD přestalo nabízet sobotní doručování zásilek, spotřebitelé neměli zájem

4. 5. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © mangostock - Fotolia.com
Průzkum je jedna věc, praxe druhá. Nedávno se o tom přesvědčil přepravce DPD, který na základě spotřebitelské ankety zavedl službu doručování zásilek v sobotu a nyní ji ruší z důvodu nízkého zájmu.

Přepravce DPD přestal nabízet sobotní doručování zásilek. Společnost uvedla, že se během zkušebního provozu nepodařilo dosáhnout předpokládaného počtu balíčků, a proto se rozhodla zaměřit na rozvoj jiných služeb, které zákazníci využívají častěji.

Před uvedením služby na trh si firma nechala zpracovat průzkum, ze kterého vyplynulo, že by 70 % respondentů mělo o sobotní doručení zájem. Reálně však takto bylo přepraveno pouze 5 000 zásilek za osm měsíců a služba patřila k těm nejméně využívaným.

Snažili jsme se našim zákazníkům vyjít vstříc, protože jim dle našich průzkumů u nás sobotní doručení chybělo. Praxe však ukázala opak, a proto jsme tuto službu ke konci dubna ukončili,“ uvedl generální ředitel DPD Miloš Malaník.

Zdroj: DPD

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků