DPD vloni zvýšilo tržby o 42 % na 11 miliard eur, netají se ambiciózními cíli

4. 3. 2021
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: DPD
Do roku 2025 chce přepravce své tržby ještě zdvojnásobit, zaměří se i na koncept X2C, v nemž se chce stát nejinovativnějším hráčem. Zároveň plánuje upevňovat svou pozici i na mimoevropských trzích.

Přepravní společnost DPD oznámila, že v roce 2020 zaznamenala tržby ve výši 11 miliard eur, což představuje 42% nárůst oproti roku 2019. Podle své nové globální strategie však chce do roku 2025 v příjmech dosáhnout až na 21 miliard eur.

V roce 2020 společnost globálně doručila 1,9 miliardy zásilek – to odpovídá 7,5 milionu denně a o půl miliardy více než předloni. Rekord DPD padl během výprodejové akce Cyber Monday, globálně bylo doručeno 13,9 milionu zásilek.

DPD uvádí, že během pandemie byl ovlivněn i samotný trh, jenž vykazuje výrazný posun směrem k B2C přepravě. Více než polovina (55 %) globálně doručených zásilek byla v roce 2020 B2C charakteru, jedná se o 57% organický růst při porovnání s předešlým rokem.

V návaznosti na celkově vysokou poptávku přepravních služeb, objemy všech zásilek přepravených v rámci DPDgroup vzrostly organicky o 24 %, tržby pak o 23 %.

Zaostřeno na X2C i globální rozmach

V rámci nové strategie Together & beyondsi přepravní společnost dává za cíl rozšířit své hlavní aktivity, urychlit implementaci nových iniciativ a pokořit nové milníky.

DPDgroup se chce do roku 2030 stát mezinárodním vedoucím hráčem v oblasti udržitelného doručování a vedoucí silou přepravy v rámci e-commerce, a to na základě tří pilířů.

První pilíř staví na posílení DPDgroup jako předního evropského B2B a silničního přepravce a upevnit její pozici jako lídra v obou segmentech podnikání v kontextu tvrdší konkurence a ekonomického zpomalení.

Druhý pilíř se poté dotýká snahy o ještě rychlejší aplikaci nových iniciativ. Společnost si dala za cíl být nejinovativnějším prémiovým hráčem X2C (koncept doručení čehokoliv ke koncovému spotřebiteli) v Evropě s 15% roční mírou růstu do roku 2025.

V návaznosti na rychle rostoucí mimoevropský trh se společnost v rámci třetího pilíře zaměří i na upevnění a následné posílení své pozice v jihovýchodní Asii, na Středním východě, v Africe a Jižní Americe.

Zdroj: DPDgroup

Čtěte dále

Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Ruské vojenské jednotky vedou kyberkampaň proti podporovatelům Ukrajiny, varuje NÚKIB
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Arrow posiluje nabídku úložišť, podepsalo smlouvu s Object First
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Šest značek ovládá více než polovinu světového internetového provozu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Pavel Cvetler je novým produktovým a IT ředitelem Shoptetu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu
Firmy by se měly připravovat na Wi-Fi 7, nejde jen o generační obměnu