eD system odmění partnery dálničními známkami na rok 2016

7. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: eD' system Czech
Vánoční nákupy u distributora eD system mohou partnerům přinést dálnice zdarma až pro tři auta. Nutností je splnit určité meziroční zvýšení obratu a vyfakturovat minimální částku pro získání jedné, dvou, nebo tří dálničních známek.

Společnost eD system Czech pro své partnery i letos připravila promo akci s názvem Na dálnici s eD. V rámci již tradiční akce mohou zákazníci za své nákupy v předvánočním období získat až tři dálniční známky na rok 2016.

Partneři mají možnost využít akce od 2. 11. do 11. 12. 2015 a odměna je čeká za navýšení obratu oproti stejnému období v loňském roce. Počet dálničních známek, které lze získat, závisí na velikosti nakupovaného objemu a na procentuálním nárůstu obratu.

Zákazníci získají jednu dálniční známku pro rok 2016 už za 20% navýšení obratu při minimální výši celkové fakturace 150 000 Kč za sledované období. Pokud nakoupí minimálně za 300 000 Kč a zároveň zvětší svůj obrat o 25 %, má pro ně eD system přichystány dvě známky.

Channeltrends letní speciál

Sady tří dálničních známek na příští rok se zákazníci dočkají, pokud vygenerují o 15 % větší obrat než vloni a zároveň dosáhnou celkové fakturace ve výši minimálně 1 000 000 Kč. Všechny odměny budou odeslány do konce kalendářního roku.

Zdroj: eD system Czech

Čtěte dále

Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen