EET Europarts rozšířilo portfolio o značky z oblasti POS a logistiky

20. 11. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: EET Europarts
V nabídce distributora se objevily produkty značek Aures, Opticon a SpacePole.

Distributor EET Europarts rozšířil svou nabídku o několik značek vyrábějících řešení z oblastí pokladních systémů a inventarizace. Mezi „přírůstky“ jsou například produkty značek Aures, Opticon a SpacePole.

Aures se specializuje na pokladní systémy. Společnost proslula svými terminály, které se barvou a označením shodují s designem prodejny. Aures se zaměřuje na prémiová řešení a jeho produkty najdou uplatnění například ve značkových prodejnách, klenotnictvích a jinde.

Opticon se zaměřuje na oblast skenování čárových kódů a vyrábí celou škálu snímačů včetně kompaktních kapesních zařízení. Tyto nacházejí uplatnění nejen v prodeji, ale i například v logistice.

SpacePole je značka ergonomických držáků, stojanů a podstavců pro montáž terminálů, displejů a dalších zařízení na stropy, stěny, plochy či podlahy.

Produkty všech tři značek se již nacházejí v nabídce českého zastoupení EET Europarts. Kontakty na distributora najdete v jeho profilu.

Zdroj: EET Europarts, ChannelWorld

Čtěte dále

Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Bezprecedentní spojení. Nvidia kupuje kus Intelu, chystají společné procesory
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Audiovizuální spojení. PPDS uzavírá strategické partnerství se Shure
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Průběh voleb se mohou snažit narušit kyberzločinci i národní hackerské skupiny
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Chytré vysavače jsou nové terno, prodeje rostou dvouciferně
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %