Elko EP spouští věrnostní program

31. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ELKO EP
Společnost Elko EP představila věrností program pro zákazníky svého e-shopu, kde nabízí sortiment pro elektroinstalaci a řešení tzv. chytré domácnosti.

Společnost Elko EP, která působí v oboru elektroinstalace a řešení pro tzv. chytrou domácnost, připravila nový věrnostní program s názvem Elfko určený pro koncové zákazníky, zákazníky velkoobchodních partnerů a systémové partnery.

Za nákupy v jejím e-shopu tak mohou zákazníci nově sbírat body (elfy). Po nashromáždění dostatečného počtu je lze vyměnit za různé věcné odměny.

Vážíme si přízně našich zákazníků, takže jsme je chtěli začít odměňovat za jejich nákupy. Proto vznikl věrnostní program Elfko. A protože všechny začátky jsou těžké, připravili jsme pro ně i obrázkovou nápovědu, kterou naleznou přímo na našich stránkách,“ uvedla ve zprávě pro média Alena Janotová, PR manažerka společnosti Elko EP.

K zapojení do věrnostního programu je potřeba registrace v e-shopu společnosti. Pro přičtení bodů je pak vždy nutné po přihlášení do administračního rozhraní zadat jedinečné sériové číslo zakoupeného zboží z dílny Elko EP.

Zdroj: Elko EP

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků