Epson spustil nový partnerský portál

17. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Epson, výrobce zobrazovacích a tiskových řešení, připravila nový webový portál pro partnery. Jakými změnami prošel a jakou podporu partnerům nabízí?

Epson spustil nový partnerský portálPartnerský portál společnosti Epson zaznamenal komplexní změny od nové struktury až po design. Markéta Chmelíková, channel marketing coordinator pro Českou a Slovenskou republiku, ChannelWorldu vysvětlila, že nový portál má fungovat jako komunikační kanál především pro aktivně spolupracující partnery.

Web se skládá ze čtyř základních sekcí – Úvodní stránka, Produkty a příslušenství, Sekce pro partnery a Můj účet. Partneři, kteří podepsali Pro smlouvu se společností Epson, mají zpřístupněny navíc obchodní informace jako jsou právě smlouvy, obraty, vyplacené bonusy a další.

Na úvodní stránce naleznete poslední novinky (firemní i produktové), přehled aktuálních promo akcí a přehled chystaných veletrhů a akcí.

Podpora partnerů

Produktová sekce obsahuje kompletní informace o produktovém portfoliu, spotřebním materiálu a příslušenství výrobce. Ke každému produktu naleznete obecný přehled, technické údaje, dodávané příslušenství, obrázky a loga v tiskové kvalitě a další marketingové a prodejní materiály.

Sekce pro partnery pak shrnuje zprávy, veletrhy a akce, promo akce a kontakty na výrobce. V kontaktech naleznete infolinku pro partnery, technickou infolinku pro pokladní systémy a integrovaný e-mailový formulář pro dotazy. Infolinku můžete využít v případě, že potřebujete získat další informace k produktům nebo další marketingovou či technickou podporu.

Channeltrends letní speciál

Sekce „Můj účet“ obsahuje seznam zaměstnanců partnera s kontaktními informacemi a nastavením práv a kompletní firemní profil.

Partnerský portál je k dispozici v české i slovenské verzi.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem