Eset se spojil s StopBadware, sdílejí znalosti o nakažených webech

17. 7. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Antivirová společnost Eset uzavřela partnerství s neziskovou organizací StopBadware, která se zabývá prevencí a léčením webových stránek napadených škodlivým kódem.

Eset se spojil se s neziskovou organizací StopBadwareEset podpoří programy StopBadware svými znalostmi a zkušenostmi v oblasti antivirového průmyslu.

Tato spolupráce umožní Esetu získat rozsáhlejší pohled do problematiky, zajistit lepší podporu majitelům webových stránek, kteří se stali obětí malwaru, podílet se na vzdělávání uživatelů a sdílet data s průmyslovými subjekty, uvádí výrobce antimalwarového softwaru.

Channeltrends letní speciál

„Partnerství se StopBadware nám dává výbornou příležitost ke spolupráci s klíčovými hráči v bezpečnostním ekosystému, například prostřednictvím diskusí na partnerském fóru StopBadware nebo výměny dat s nejrůznějšími bezpečnostními organizacemi. Partnerství v konečném důsledku pomůže i uživatelům, kteří se setkají s infikovanými webovými stránkami. Poskytne jim detailnější informace o způsobech infiltrace a nápravném procesu nabízeném stránkou StopBadware,“ vysvětluje Peter Stančík, bezpečnostní odborník společnosti Eset, v oznámení médiím.

Organizace StopBadWare vznikla jako projekt Berkmanova centra pro internet a společnost na Harvardské univerzitě. Je jedinou neziskovou organizací věnující se ochraně veřejnosti před škodlivým softwarem. Organizace si klade za cíl vybudovat bezpečnější web pomocí vzdělávání a ochrany před škodlivým softwarem.

Zdroj: Eset

Čtěte dále

Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Rittal racky VX IT: Klíč k moderní infrastruktuře v průmyslu i službách
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT