FedEx koupí TNT za 4,4 miliardy eur

10. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: FedEx
Globální dopravce posílí své postavení v Evropě akvizicí velkého hráče na evropském trhu. Spojením obou firem má dojít k velkému synergickému efektu a vytvoření integrované globální sítě.

V oblasti dopravy a logistiky se schyluje k velké akvizici. Společnost FedEx Corporation uzavřela dohodu se společností TNT Express o odkupu všech jejích vydaných a nesplacených akcií. Při ceně 8 eur za akcii FedEx zaplatí přibližně 4,4 miliardy eur (121 miliard korun).

Cílem této akvizice je vznik silného světového hráče v odvětví dopravy a logistiky, který bude těžit z doplňujících se předností obou společností FedEx a TNT Express.

Zákazníci tím mají získat výhodu v podobě integrované globální sítě – TNT Express má silnou pozici v Evropě, FedEx v dalších oblastech světa.

FedEx posílí TNT Express investičními možnostmi, odbornými znalostmi odvětví a možností využití jeho globální sítě včetně letecké a lodní dopravy.

Channeltrends letní speciál

Věříme, že tato strategická akvizice výrazně zvýší hodnotu pro akcionáře společnosti FedEx, členy týmu a zákazníky po celém světě. Tato transakce nám umožní rychle rozšířit naše portfolio mezinárodních dopravních řešení a využít tržních trendů,“ uvedl Frederick W. Smith, generální ředitel FedExu.

Zdroj: FedEx

Čtěte dále

T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen