Fortinet uvádí nový program pro poskytovatele řízených bezpečnostních služeb

14. 8. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © valentinT - Fotolia.com
Nový Fortinet MSSP Partner Program je dostupný i pro české a slovenské poskytovatele řízených bezpečnostních služeb. Zapojit se mohou menší dodavatelé i telekomunikační poskytovatelé. Jaké výhody program nabízí?

Společnost Fortinet, výrobce síťových řešení, oznámila spuštění nového mezinárodního partnerského programu orientovaného na MSSP (Managed Security Service Providers), tedy poskytovatele řízených bezpečnostních služeb. Program je dostupný v regionech APAC a EMEA, kam spadá také Česká republika a Slovensko.

Podle nejnovější zprávy výzkumné agentury Frost & Sullivan bude letošní globální trh MSSP činit 9,5 miliardy dolarů, což má představovat růst 19,6 %,“ uvedl ve zprávě pro média Vladimír Brož, oblastní manažer společnosti Fortinet.

Co přináší nový partnerský program?

Fortinet MSSP Partner Program (FMPP) je prý navržen tak, aby odpovídal obchodním modelům a operačním kapacitám partnerů od malých integrátorů bezpečnostních řešení po velké telekomunikační poskytovatele.

Fortinet chce novým programem potenciální partnery v oblasti MSSP oslovit slevami na předdefinované balíčky a nízkonákladové služby FortiCloud na bázi cloud-computingu.

Partneři zapojení do programu budou moci využívat sledování předplacení a obnovení služeb svými zákazníky v rámci centrálního systému.

Dále prý mohou očekávat technickou, marketingovou a obchodní podporu. Partnerům bude Fortinet poskytovat také informace o vývoji trhu. Součástí programu jsou též online školící nástroje.

Channeltrends letní speciál

Zájemci podrobnosti o novém partnerském programu naleznou na webových stránkách Fortinetu.

Zdroj: Fortinet

Čtěte dále

Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Šimon Churý (eD system)
Anketa Channeltrends o AI v distribuci: Odpovídá Šimon Churý (eD system)
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Velké útraty i na malém displeji. Češi přesouvají nákupy do telefonu
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Česká e-commerce v druhém kvartálu vyrostla o 8 %, nejsilnější byl červen
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem
Od vize ke globálnímu úspěchu: Rozhovor s CEO Promise Group Piotrem Paszczykem