Foxconn otevřel v Pardubicích nové centrum pro opravu mobilních přístrojů

6. 4. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Foxconn
Investice v hodnotě 55 milionů korun vytvořila v Pardubicích 250 pracovních míst a očekává se, že nová linka opraví až půl milionu mobilních telefonů ročně. Foxconn nové centrum otevřel ve spolupráci se svým partnerem Bamboo Distribution.

Pardubická pobočka společnosti Foxconn Global Services Division (FGSD) oznámila spuštění nové obchodní linky. Jde o nové centrum určené pro opravy mobilních přístrojů - Mobile Repair Center (MRC) pro region EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika). Investice do nového centra dosáhla přibližně 55 milionů korun.

První mobilní telefon v Pardubicích opravili v polovině března a nová opravárenská linka byla plně spuštěna v pondělí 4. 4. 2016. Plánuje se, že množství opravených a repasovaných přístrojů v novém MRC dosáhne až půl milionu zařízení ročně.

Investice FGSD povede k vytvoření 250 pracovních míst v Pardubicích a má rozšířit kapacitu a expertizu společnosti do nové a "lukrativní oblasti podnikání" – kompletní správy životního cyklu mobilních telefonů.

Foxconn otevírá nové centrum ve spolupráci s britským partnerem Bamboo Distribution.

Spolupráce Foxconnu a Bamboo Distribution má vést k vybudování opravárenských služeb pro Velkou Británii i zbytek Evropy. Bamboo Distribution poskytuje v současnosti repase mobilních zařízení v 17 zemích.

Cyber25

Svět se stává mobilním a my jsme tady od toho, abychom poskytovali servis během celého životního cyklu mobilního telefonu – od repase a sestavování příslušenství po opravy a částečnou recyklaci. Rozšiřujeme tak naše portfolio o novou zákaznickou základnu – oblast mobilních technologií,“ uvedl Jan van der Hoeven, ředitel FGSD.

Zdroj: Foxconn

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků