Fujitsu urychluje partnerskou spolupráci, představuje nástroj Ecosystem Platform

24. 11. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © Andres Rodriguez - Fotolia.com
Nástroj si klade za cíl podněcovat a podporovat spolupráci v rámci široké komunity partnerů společnosti Fujitsu. Partneři zde mohou získat různé výhody, najít spojence pro expanzi na trhu či spolupracovat na implementaci velkých projektů.

Společnost Fujitsu pokračuje ve vývoji svého partnerského programu Select. Dnes ohlásila platformu Ecosystem Platform, jež poskytuje dynamický prostor, kde mohou zákazníci a stávající i noví partneři spolupracovat a inovovat.

Funkce platformy dle Fujitsu umožňují partnerům interagovat na mnoha úrovních, od propagace jejich vlastních řešení a inovací s přidanou hodnotou až po zveřejňování „výzev“ pro navázání spolupráce mezi partnery při realizaci nových projektů zákazníků.

Fujitsu Ecosystem Platform si rovněž klade za cíl podporovat vytváření partnerských vztahů a mikroaliancí pro sestavení a dodání kompletních zákaznických řešení.

Využití síly ekosystému

Partneři, kteří mají speciální dovednosti nebo vynálezy, mohou prostřednictvím platformy najít spojence, kteří jim pomohou realizovat jejich nápady, zatímco montážní firmy a integrátoři se mohou podílet na větších projektech.

Prodejci s přidanou hodnotou, poskytovatelé cloudových služeb a distributoři mohou pomocí Fujitsu Ecosystem Platform rozšířit svoje služby do dalších regionů nebo vertikálních úrovní a posílit nové aliance.

Fujitsu dále vyzdvihuje, že díky centralizovanému fondu zdrojů, na který se mohou podle potřeby napojit, mohou zúčastnění partneři soustředit investice na klíčové dovednosti svých firem.

Různé potenciální úrovně zapojení

Fujitsu Ecosystem Platform nabízí partnerům různé úrovně zapojení. Centrem je platforma pro získávání kontaktů, která umožňuje vytvářet nové vztahy mezi partnery.

To partnerům Select podle společnosti usnadňuje nacházet kolegy s kompetencemi, které potřebují pro expanzi do dalšího regionu nebo pro společné zvládání větších projektů.

Zákazníci i partneři mohou podle Fujitsu sdílet nové projekty zveřejňováním „výzev“ a vyhledávat potenciální spolupracovníky pomocí filtrů, například podle regionu, vertikálního sektoru nebo oblasti technických znalostí.

Channeltrends letní speciál

Partneři se také mohou účastnit společných setkání založených na přístupu Human Centric Experience Design (HxD). Ta sdružují odborníky z různých oborů, včetně několika partnerů, zákazníků a společnosti Fujitsu, aby navrhli a nakonec dodali požadované řešení.

Zdroj: Fujitsu

Čtěte dále

Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
Kamil Nekarda posiluje obchodní tým společnosti Konecta
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
T-Mobile v prvním pololetí zvýšil ziskovost o 11 %, má přes 6,5 milionu zákazníků
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Panasonic Toughbook a Elvac budou lépe podporovat české zákazníky
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
Infrastructure as a Code: Proč už 72 % firem přešlo na automatizovanou správu infrastruktury
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
IDC: Poptávka je slabá a nejistá, trh chytrých telefonů vyrostl jen o 1 %
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci