Genius: dřevěné reproduktory SP-HF500A

19. 9. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – everythingposs
Ilustrační obrázek
Genius uvedl na český trh nové dřevěné dvoupásmové reproduktory SP-HF500A. Tento model nabídne celkový výkon 14 W a zajímavou kombinaci klasického a moderního designu za příznivou pořizovací cenu.

Genius zvolil u těchto reproduktorů klasický dřevěný vzhled, který doplňuje moderní panel z černě lesklého plastu. Díky třípalcovému hlavnímu reproduktoru disponuje model SP-HF500A vylepšeným podáním basů, zatímco o kvalitní reprodukci výšek se stará výškový reproduktor. K reproduktorům, které pracují v kmitočtovém rozsahu 100Hz až 20kHz, mohou uživatelé snadno připojit prostřednictvím line-in konektoru iPod, MP3 nebo třeba CD přehrávač. Na předním panelu se kromě ovladače hlasitosti nachází ještě konektor pro sluchátka a tlačítko pro ovládání tónu. Reproduktory mají univerzální využití, takže najdou uplatnění u každého PC nebo notebooku při poslechu hudby, hraní her nebo sledování filmů.

Doporučená koncová cena je 719 Kč.

Čtěte dále

Optoma Photon Go: Chytrý přenosný projektor s ultra krátkou projekční vzdáleností
Optoma Photon Go: Chytrý přenosný projektor s ultra krátkou projekční vzdáleností
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence
Do tří let převezme většinu kontaktu se zákazníky agentská umělá inteligence
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
Sophos Experience: Transformace budoucnosti kybernetické bezpečnosti
V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
V Intelu se řeže. Končí celá automobilní divize, marketingové oddělení nahradí umělá inteligence
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
Editorial: Vychází letní speciál Channeltrends s přehledem distributorů
Zyxel Networks uzavírá partnerství s Tailscale, snadněji propojí pobočky a klienty
Zyxel Networks uzavírá partnerství s Tailscale, snadněji propojí pobočky a klienty